sommarväder?

Idag var nog den varmaste dagen på hela lovet, tror det var upp emot 25 c? MEGA VARMT!!! Men absolut inget att klaga över, super härligt bara! Lite färg har jag äntligen fått på ryggen med, har målat hela staketet också, så inte så konstigt. Min rygg har ont, men jag envisades med att cykla till stallet (1,5 mil) och rida två hästar med. Nämligen Bob och Rosin, syrran hänkade och fotade lite, så bilder kommer kan ni ge er på! Det roligaste som händer idag var nog att ALL målarfärg blåste omkull, så allt ramlade ut på vägen/gården, svart färg med... jag skrattade lite ihjäl mig. Sen kom grannen i morronrock och sa att han hade filmat oss för det såg så rolit ut? Jo, så skrattade man ju ännu mer... haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0