tävling i eslövs ridklubb

RESULTAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L:C- Hon var kanon duktig! Hon lyssnade verkligen, och det var bra späns i henne. Vi nollade och gick upp i ledning! Men så småning om trippade vi oss ner... tråkigt men sant. ALLA ville ju slå ens tid, och det var hård konkurrans idag. Tror ni inte den sista ryttaren går in och tar min sistsa placering? Surt men sant. Det var endas 8 hundradedelar!!!!!!!!!!!! sinessjukt ju. AJA, hon var SKITDUKTIG! Men jag stör mig som bara den när man kommer PRECIS utanför placering, man blir så irriterad på sig själv. Jag kommer hellre några placeringar ner då, helt ärligt. aja, sånt är livet!

L:B- I denna klass kändes hon riktigt taggad och var lika sprallig som i  förra klassen, det flöt på bra på framhoppningen och jag tänkte att det skulle bli en kanon runda! Det blev det också ända fram till kombinationen.... där hon tvärntiar så jag håller på att flyga av framför Rosin, sen galopperade hon vidare och jag satt på hennes öron utan stigbyglar och knappt tyglar... sjukt lyckat!!!! JAg kunde ju inte sätta mig normalt igen och var tvungen att hoppa av, vilket innebär att man blir utesluten. TRÅKIGT!!!!!!!!!!! aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0