helgen som gått

Vilken helg! Helt underbar! Har gjort både det ena och det andra, har haft så himla roligt. I fredags var det fest på Strandbaden i Falsterbo, rkt lyckat! Sedan övernattade vi hos min faster som bor nära där med mina tjejer, göttans. Igår tog vi buss, tåg hem. Efter det var jag så övertrött att jag blev pigg, cyklade till stallet, sen red jag Rosin, hoppade lite barbacka på 1 meter. På kvällen var det att TAGGA fest igen hos emelie, även där blev det super skoj! SÅ TACK ALLA FÖR ALLT

Nu på eftermiddagen kom Rosins förra ägare Steffi och hälsade på, har ju inte sett dom sedan vi fick henne, så det var jätteroligt att de kom på besök. Måste verkligen bli fler gånger! Man såg rkt hur prinsessan kände igen dom, så gulligt :')

Ikväll lagade jag kvällsmaten och det blev.....

min meny för dagen:

•Huvudrätt: Köttbullar och Potatis med brunsås och gelé

•Efterrätt: Äppelpaj med vanlijsås

stolt kock för ikväll, haha!


Kommentarer
Postat av: Johanna olssoooooon

Haha sån svennemiddag Erica! :D

2011-08-15 @ 16:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0