Im gonna miss u

Har sagt hejdå till Nathalie idag, eftersom att hon sticker till KENYA och pluggar nu i ett helt år! Sjukt roligt för henne ju, men samtidigt lite sorgligt. Men, men man kommer ju hålla kontakten på annat sätt. Själv hade jag tyckt det varit fett, för vem vill inte plugga utomlands egentligen? Hade mer än gärna gjort det, helt klart(; Så om jag hade varit henne hade jag varit överlycklig, klart lite pirrigt, och lite jobbigt att lämna allt som man har här hemma, men samtidigt får du en chans och upplevelse i livet som många andra inte har möjlighet till,  så får ni chansen till något, ta den!

HA DE NU SÅ JÄVLA BRA NATALIE I AFRICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PUSS OCH KRAM ♥



Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad jag kommer att sakna den tjejen! Men gud vad roligt hon kommer att ha det!

2011-08-18 @ 12:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0