MALMÖFESTIVALEN 2011

Har varit inne på MF tre gånger denna veckan, så himla grymma har alla artister varit! I söndags var det Veronica Maggio och Daniel Adams Ray, i onsdags var det September och sen i torsdags var det Rix FM Festival. Säger bara: FY FAN VAD SNYGGG DANNY OCH MOHOBI ÄR!!!! oh my god...och då menar jag verkligen SNYYYGGA och HETA. Lite fräckt att Chris Medina kom ända från USA, sjukt bra var han!

Kan ju säga att man blev en aning hes och allt i med att jag varit så förkyld sen blev det ju inte allt bättre när man stod där och skrek och gal och sjöng så fint till allt. M3n det var det värt! Sov 13 h i natt, och 2 timmar nu på dagen, vadå ta igen veckan? Inte sovit en blund typ på hela veckan, så nu har jag tagit igen de timmarna jag har missat!


S E P T E M B E R





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0