2011 - året som har gått

Det är sista dagen på året och om exakt ett dygn är det år 2012! Lite läskigt ändån att det redan snart bär av mot ett nytt år. Men samtidigt spännande, nya möjligheter, nya chanser, nya tag! Jag är själv kanon nöjd med året, nya kompisar, man börjat gymnasiet och träffat nya vänner och allt annat mellan himmel och jord. Utan mina vänner hade jag definitivt inte varit den jag är, jag hade inte varit en HEL erica, och det är jag super glad över! älskar er.

Man får alltid uppleva gott och ont, så är det alltid. Jag tycker att detta året bara flugit iväg! Iförsig gör det alltid det, men nu förtiden går åren snabbare och snabbare desto äldre man blir, och det tycker jag verkligen. Ska man tycka tummen upp eller tummen ner på det? Bra fråga. Hmm.. själv är jag väldigt osäker på den biten.

Förmodligen kommer det inte bli något vidare inlägg imorgon i med att man har fullt upp med allt! Hästen, partaaj och annat skoj och flams. Men det får tiden utvisa. Med detta inlägg vill jag egentligen säga att detta året har varit grymt! Och tack för alla som gjort det himla bra! Jag hoppas ni upplevt detsamma och även ser fram emot det nya året! Hoppas ni får ett mega bra år next year, och om jag inte säger det i morgon så säger jag GOTT NYTT ÅR nu!

HA EN FEEDEBRA NYÅRSAFTOOOON OCH FESTA LOSS IN PÅ DET NYA ÅRET! (drick bara inte för mycket..höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0