EN DAG KVAR

BARA EN DAG KVAR TILLS JULLOOOOV!!!! Åh vad jag längtar ihjäl mig! Ska bli grymt skönt! Julafton är om 4 dagar, ofattbart. Man är så skotrött nu och man behöver vila hjärnan lite känner jag. Skulle tro att ni känner detsamma? Det ända som fattas är lite värme, hade ju inte baaangat att åka utomlands precis... men men sånt är livet, ibland får man nöja sig med Sverige! BTW så skrev jag en svensk uppsats igår på 2 h... men märkligt nog kändes den riktigt bra! Beraättade om en sann historia, vilket är betydligt lättare att berätta om då. Så får väl se hur det går. Även fick jag tillbaka mitt TAL idag som jag fick C på, riktigt nöjd faktiskt. Kanske inte låter särskilt bra, men för min del var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0