gästbloggning!!

Hallåå alla Ica's söta bloggläsare!! 
Allt bra med er idag? ;)
Jag har precis tagit över Erica's dator, mest för att kolla upp tågtider men sen insåg jag att det var fritt fram att skriva här, lalala.  how fun?
Vi ska strax sticka till Rosin och se om hon är på bra hunör idag :) Isåfall kanske tillochmed jag gör så att jag testar henne idag! Wie :D 
Alltid så himla roligt att rida olika hästar!! 
Jag har själv en D-ponny som jag också rider hoppning och fälttävlan med, och ett rykte om att miss Pauckstadt också ska ta tag i sitt gröna kort i fälttävlan har nått mina öron, wie!! Tror absolut hon och Rosse skulle kunna bli suuuperbra på det! Skulle passa de perfekt ;)
Sen, efter vi varit hos Rosse så ska vi tillbaka hit till Ericas place, så ska hon göra sig i ordning sen kör vi till Kävlinge, tillsammans med Julia Presits :) Sen ska vi ta tåget från Kävlinge in till Lund där vi även möter upp Tova för att käka litta, och se den där nya filmen, "New Years Eve" den verkar riktigt gryyym!! 
Efter det så kommer antingen Sanna's snälla bror och hämtar oss eller så tar vi tåget hem igen och  sover hemma hos mig ikväll!! Inga päron där icke! :) 

Ser fram emot en supermysig kväll tillsammans med dessa goa töser,
nu ska jag se om jag även kan göra inbrott här på Ica's hårddisk och fixa några bilder :) puss
/ Sanna Sonander
ps. jag älskar erica!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0