malmoeeee today with heidan and nikke

Dagen började med att jag försov mig en timme, skulle egentligen vaknat halv 10, men som sagt så blev det inte så. Istället för att ta det lugnt, fick jag stressa, jag hade trots allt bara en halvtimme på mig att fixa mig och äta. Men tro det eller ej, jag klarade det! Under tiden jag åt så plattade jag håret, alltså gjorde jag två saker samtidigt, vilket jag känner mig rätt nöjd med. Fördelen med detta var såklart att jag fick sovmorgon, och det är ju rätt härligt ändå! I malmö blev det ett linne och en jacka! supernöjd! Jag och heidi hade verkligen tur med jackorna, de hade sänkt hur mycket som helst, så vi trodde knappt våra ögon. rätt najs price. Till lunch blev det china boxx, eller för min och heidans del nudlar with jordnötssås(MUMS). När vi skulle ta bussen hem gick vi i rask takt till busshållsplatsen, eller ja vi gick rätt lugnt. Sen ser jag plötsligt bussen komma, och såklart var det dunder mkt trafik, men det hinner precis bli grönt, och alla 3 springer lika snabbt som blixten till bussen! Det var en del på bussen som skulle på, så vi hade tur,. VI HANN! Måste säga att jag haft oerhört tur både igår och idag, ibland får man ha det med!





the new jacket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0