some questions

Hittade lite frågor..

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: super trött
Favoritgodis: choklad, eller sura saker
Är det nåt du absolut inte äter: FFFFFIIIIIISSSSSKKK, blääää
Kläder just nu: ridkläder
Musik just nu: for the first time - the script
Vad sa du senast: kommer inte ihåg?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: I have no ideeaaaa
Sommarplaner: såklart vara med vänner, jubba, hoppas på en utomlandsresa, sen blir det en massa annat skit
Fisk eller badkruka: Jag antar att jag är en firre (fisk då)
Saft eller alkohol: Saaaaaft
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: helt klart SOLIGT
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: bra fråga... .. DATOR iallafall, haha
Spelar du nåt instrument: nepp, men har spelat fiol en gång i tiden
Morgon- eller nattmänniska: inget av det, eller ibland kan jag vara både och, och ibland inget, så ja..
Sparare eller slösare: för det mesta sparare
Tror på liv på andra planeter: jo varför inte
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: jo kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: nej nej :)
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: inga, nej  men kanske 2?
Bio eller promenad: det beror på när du frågar
Är du kittlig: OM jag är!?
Snarkar du? N E J
Stjärntecken? oxe
Rädd för insekter? Nej inte vad jag vet
Äckligaste insekten: hmm sånt som bits? myggor, getingar?
Största svaghet: vet faktiskt inte,
Det här är jag bra på: lyssna för det mesta, springa och försöka vara mig själv helt och hållet
Bästa bok? brukar inte läsa, såfall blir det modetidningar, skvallertidning, eller ridsport!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
en superkraft som gör att jag kan flyga
Vad vill du jobba som? jag vill bli ridande polis
Chips, morötter eller godis? morötter, ibland godis kanske..
Pizza eller hamburgare? båda
Skriver du dagbok? nej, men gjorde när jag var miniliten
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? nej det tror jag inte, såfall när jag är mycket äldre
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för det mesta har jag det stökigt, nej men nu är det rätt rent för en gång skull.
Gungar du på stolen? gjorde det alll the time before, men har slutat nu
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jadå 
Vilken hand håller du gaffeln i ?håller med båda, varierar
Är du rädd för blod? Nej inte vad jag vet
Saltar du på maten? sällllan, sällan
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga! Det är superroligt! Önskar bara att jag kunde sjunga bra med...
Anser du att du är stark? Japp,
Brukar du sola? NEJ, solar bara mig av den NATURLIGA solen sagt säga.
Vad gör du om du får hicka? ställer mig på händer och dricker samtidigt, det funkar!
Röker du? NEEEEEEEEEEEEJ, ush !
Snusar du? NEEEEEEEEEEEEEEJ!
Använder du knark? NeEEEJ FÖr faN?
Kaffe, te eller inget? teee, fast kaffelattte är supergott!

såg att jag hade missat svara ¨på någon fråga, så någon frågar stämmer inte, eftersom att jag har tagit dom från en annan blogg så ni vet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0