dagens ridpass

Red Rosin nu på kvällen, kom hem för en halvtimme sedan, så blev rätt sent i stallet idag. Vill börja med att säga, vilken underbar polle jag har. Hon var oerhört duktig idag, men man kände att hon fortfarande var lite trött efter det hårda träningspasset från i söndags. Men det kan behövas. Man kan inte alltid ha överskottsenergi lilla unga dam!! Hon var rkt kelen idag, hon stod och njööt när jag borstade henne och pussade mig när jag skulle ta av henne täcket, hur go som helst!

Ripasset idag bestod till mesta dels av mycket halvhalter, halter, serpentiner, galoppombyten, temposkillnad etc. Hon var lite stel i munnen de första minuterna, sen mjuknade hon till och gick jättebra!

Inte nog med att hon gick bra, jag ville testa ett annat schabrack på min lilla tjej, gissa vad det blev? Kan det ha blivit min favoritfärg rosa kanske? Ja för det kan det!

HAHA HON VAR SÅ SÖÖT I DET! :D
bilder kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0