förändring sker på kort tid



bilder från 2008




bilder från sommaren 2009



bilder från 2010


bilder från 2011

Att man kan förändras så mycket, på så kort tid, ni kanske inte tycker att jag
har förändrats så mycket, men det tycker dock jag! Jag tog då inte de värsta
bilderna.. för då hade ni dött kan jag lova er! Så nej, det gjorde jag inte. Men
tycker dessa är lika hemska, men men. Det är ju såhär man såg ut innan?! tydligen,.
Kläderna ska vi inte prata om, och de där rosa "fjortisglasögonen" så j'vla fula!!!! uhhheee 
Haha jag hade aldrig haft på mig kläder som jag hade på mig för ngra år sedan. 
Man förändras, både utseéndemässigt och klädesmässigt. Ja det mesta.  
lika hemska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0