första tävlingen - 2011

Som sagt har jag tävlat idag, och jag är jättenöjd med henne! Var med i L:C och L:B.

L:C - 4 fel, ett stopp i grunden och det var mitt fel. nemas problemas. + tidsfel.
L:B - startade jättebra och allt, men sen när jag kom in i kombinationen, så hoppade hon det ena, men inte det andra och det var det sista i grunden, så jag fick inte över henne där sen, men nöjd ändån.

Jag förväntade mig inget speciellt, eftersom att jag bara haft min kära häst i 3 veckor exakt idag. Många tycker att det är för tidigt att börja tävla, att man ska lära känna  sin häst och allt ordentligt. Ja klart är det så, men anledningen till att jag var med var för att jag så gärna velat vara med på denna tävlingen! Har velat det nu i tre år, och äntligen fick jag.

Tyvärr har jag inga föräldrar som är proffs fotografer och experter på att filma, så blev inte så många bilder, men en del blev det. HÄR KOMMER DE











Kommentarer
Postat av: sanna

snyggingar är ni ! :D

2011-01-07 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0