from the moon and back

Denna dag är det söndag, om ca en vecka är det redan skolan, blää. Men jag ska inte redan börja tänka på den, det får komma som det kommer. Nu är det lov, och det ska njuuutas något extremt! Jag har redan gjort en stor del på lovet, men har även en stor del kvar, som jag önskar att jag hinner med. Inatt sov jag hos Heidi med Niklas, det var allt skrattglada hela natten. Jag var väl både det och trött. Såklart somna jag framför tv:n, efter en timme vakna jag, sen nog f*n somna jag igen.. Jag kan säga att det saknades sömn från i förgår, för annars har jag inga problem med att vara uppe på nätterna. Men nu är jag super pigg, medans heidan och nikke inte verkar vara lika  pigga, så det gäller att ladda batterierna ibland! Sover man lite en natt, gäller det att ta igen det en annan natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0