hårdträning

Mina ben är snart förlamade och jag kan knappt gå...(säger vi). Fruktansvärd träningsvärk, men när man rider känner man inte det riktigt för man belastar kroppen på ett annat sätt, tur det. Men sen i efterhand känner man sig som en 85 + alltså. Inte nog med det, i morgon är det idrott igen, och ja, det är väl bara att köra på. Men man kan ju främst hoppas på att man kan stå på benen och gå, hahah. Fast det ska nog gå.

I morse tränade jag för Sofie i ridhuset, och vill bara säga att det gick riktigt bra! Rosin lyssnade så bra, och hon klarade alla steg gallanta! Det enda som behövs tränas, är ju samspel, taktik, tempo och lite sånt. För att hopppa, vet jag att hon älskar! Hon tänder på hinderna och det är jätteroligt! Blir träning nästa vecka igen, och då hoppas jag att det går lika bra såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0