just do it

Kom hem från tennisen för ett tag sen, gick toppen! Har inte spelat på en månad, för det har varit uppehåll, men ÄNTLIGEEEEEEEEEEN fick jag spela! AND IT'S MAKE ME HAPPY! Har träningsverk igår efter idrotten + att jag red direkt efter skolan. Full rulle. Men det är så fruktansvärt roligt att träna och hålla igång, man mår som tipp topp då! Men även fast jag hade träningsvärk, så hindrade inte det mig från att spela tennis inte. nonono. Matilda sov här inatt och vi har haft jätteroligt verkligen! I morse ville vi ha lyx frukost och tjockaaa oss lite, så vi gjorde american panncakes! muuuuuuuuums. bild på dom kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tjockeee frulle!!!!!!! <3

2011-01-16 @ 17:39:58
Postat av: Filmster

Hej, jag har startat filmbloggen filmster.se och där kan du hitta massor av filmtips. Kika gärna in och berätta vad du tycker, det kanske är något du vill ha med som jag missat...



Dessutom kan du följa filmster.se på både Facebook och bloglovin :)

2011-01-16 @ 18:14:27
URL: http://www.filmster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0