perfekt avslut på lovet

Dagen börja med att jag gick upp tidigt, redan halv 10, WOW liksom. Jag tyckte det var tidigt, men lika bra att börja vänja sig,.. SAnna and me gjorde rosa fräsiga macisssar(makaroner), mums. Senare åkte vi till stallet och red min underbaring rosin, och så fick sanna testa henne, och det gick suveränt! Hon rider så himla bra den tjejen! I ridhuset befann sig även Julia, Jennier och Sofia som red lilla A-ponnyn tingeling. Guuud så söta de är! Men det var roligt att se även de tycker jag:D I morgon är det skola, och jag är inte super taggad, jag börjar f*n bli nervig nu... ush. AJa, det är att bita ihop och svälja, ta nya tag, och bara få det gjort och överstökat. We can make it! We can did it! Trust me.


ROSA MAKARONER

haha tummen upp!

tycker denna snubben är fin.

doggie doggie litooo

sofia och tingeling

roooooooosin and me

min bebis

sötis

vackraste

nnnnnnnaw. min polle är urgullig!

uttråkad i stallgången...

sannna and rosin

även när man mockar kan man ha roligt!

here they are again!

sötisen juliaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Anna Böhme

Sanna och matlagning... aldrig ska det följas resept eller bli något normalt resultat ;D

2011-01-12 @ 21:06:34
Postat av: erica

haha fast för en gångs skull var det faktiskt min idé ;)

2011-01-12 @ 22:27:02
URL: http://youknowerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0