sofias änglar

Såg ni på detta programmet igår? Själv såg jag en stund, och visste först inte vad det var för ett program. Men sen när jag började kolla på det insåg jag. Det var så hemskt.. Pappan i familjen hade fått en hjärntumör, vilket menas med att den aldrig kommer att gå bort, eller kan tas bort, eftersom att de inte visste vart den befann sig. Då fick han beskedet att han kommer dö inom max 5 år, och till och med tidigare förmodligen.. Tänka att få höra det när man är en ung pappa med två unga och söta tjejer på bara några år? Det är fruktansvärt! En sån fin familj som är hur go som helst? Varför drabbar det aldrig knarkare och sådana? De ska alltid överleva... MEN de godhjärtade blir alltid drabbade. jag stör mig på det! BTW så efter han fick reda på det beskedet orkade de inte ta tag i att renovera, fixa nya fönster i huset m.m. Eftersom att han vill ta vara på varje dag och minut in i det sista. Detta programet hjälper då denna familj med all renovering och även får de uppleva lite äventyr, så som kolmården etc. Anledningen till att de hjälpte familgen var att pappan inte skulle känna några skuldkänslor sen när han är borta, utan att han vill veta att hans familj mår bra när han inte längre finns. så fint sagt. Det är inte ofta jag får tårar av film, eller tv, men jo, denna gången kom det faktiskt en liten. Jag klarar inte av sånt, tycker det är så synd om dom! Jag tycker verkligen det. Det borde inte få inträffa i denna värld,...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0