somewere over the rainbow


tjobaloo! Första dagen är avklarad och jag är trött som en björn. Man skulle kunna tro att skolan skulle börjas av en mjukstart, men så ligger det inte till. Första lektionen inleddes av matte diagnos, och andra lektionen av ett hårt idrotts pass, och jag kämpade och ansträngde mig varenda minut kan jag säga. Jag älskar att idrotta och gör alltid mitt bästa, men nu är man inte så van i början och kommer igång lite seegt, men det var roligt även om det var jobbigt. Träning ska vara jobbigt, annars är det ingen mening med det. När jag kom hem var jag så trött även fast jag somna 10 igår kväll, så jag somna i soffan i 2 timmar. Efter man legat däckad där ett tag så stack jag till stallet till hästen, red henne, och nu så ska jag in i dushen och sen nanna. Har redan 3 läxor dessutom att ta i tu med. Dags att göra sig redo för sista terminen i grundskolan! ELLER VAD SÄGER NI!?? TAGGGGA SOM TUSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0