b å s t a d

Yesterday befann jag mig i Båstad med mina fina vänner. Tog tåget tidigt på morgonen och redan då var det proppat med folk! Min tanke var att sova under resan, var så himla trött, men alltid när man åker tåg händer det roliga saker, (för det mesta) och då skrattar man ju, vilket leder tilll att man inte kan sova. Men det får man ta, bara roligt ju! När vi väl var framme var det ju inte det bästa vädret... men det klarnade upp rätt snabbt, sen hade vi det fint fint väder resten av dagen. Senare under dagen däckade vi alla 4:a på stranden i den varma solen, helt borta var vi. Det var nog ett tag sen jag sov så himla bra, även om jag alltid sover gott och har lätt för att sova.

Träffade även Rosins förra ägare Steffi, vilket var mycket roligt! Båstad är en mycket mysig och fin liten stad, och den bästa veckan och vara där är ju denna veckan då det är tennisveckan, helt klart! Själv spelar jag ju med tennis men funderar på att sluta i med att jag börjar gymnasiet och har hästen med... tråkigt men sant. Man kan inte göra allt i världen utan får prioritera saker och ting. Men tycker det är riktigt roligt!

Med denna dagen kan jag säga att jag har fått mig måååååååååånga skratt! Jag skrattar mycket, men igår var det extremt! Skrattade så mycket att jag fick sjukt ont i magen... inte bra! Allt bra leder till ett lidande, så är det.

Men tack för en fantastisk dag!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0