hemma from falsterbo!

Hej alla solstrålar! Nu är det såhär att jag glömt att säga att jag inte kunnat uppdatera från tis-fre tråkigt nog. Inte hadt tillgång till dator, och från min iphone går det tyvärr inte att blogga från... hoppas ni överlever, menar mer så att ni inte tror att jag lagt ner den! För nu dras det igång igen precis som vanligt, kommer skriva så mkt så det ryker ur dator! eller inte. Men kan börja med att säga att jag har haft så FRUKTANSVÄRT roligt, helt sjukt. Vi tältade ju, så vi har verkligen haft tur med vädret alla dagar förutom igår, då piss regna det HELA dagen... inte roligt. Men på kvällen blev det solsken och kvavt som tusan. Stämmningen på falsterbo är nog det bästa, LIKE. Roffe och Angelica måste jag säga var rkt grymma igår när de hoppade i ösregnet, måste också nämna att SVERIGE kom delad 2:a igår i nationshoppningen med Frankrike, mycket bra!

Bilder och allt från dagarna kommer såklart inom kort, men orkar inte lägga in dom nu för hade tänkt sova snart. Men har verkligen haft det super roligt, skriver antagligen mer om det i morgon. Men måsta tacka Maria och Matilda för sjuka och underbara dagar! Även allt annat folk såklart.

Vid 4 tiden ungefär cykla jag till stallet (vilket verkligen behövdes). Fixade i stallet sen stack jag och rosin ut på en ridtur med sötnosen andrea och igor, guuuh vad jag garva när andrea sa att Igor kunde bli busig och hitta på lite småsaker, (precis när hon sa det hopppar hästen rakt upp i luften) HAHA så sjukt. Såklart inte roligt om hon hade ramlat av, men i efterhand garvade vi som fan!´hahahahha

När man kom hem blev det oerhört god mat, jag måste sluta äta godsaker innan min mage växer och blir tjock! Vill helst inte det. Efter det stack Heidan och jag till bjärred en stund, mysigt! Träffade även Greta som jag inte sett på år och dar, roligt!

så nu är det läggdags och i morgon står  ridning på tur  klockan 9 på morgonen med andy, bob, rosin! WIHOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0