´sannas konfa

Today konfirmerades sanna, grattis älskade vän! Har varit väldigt flexibel idag, vaknade halv 10, hem och ta hand om hästen (stallet), sen dusshhaaa och platta håret. Trodde inte jag skulle hinna platta det, men det hann jag! Sen var det raka vägen mot kyrkan där Tova mötte upp mig! Sen var det lite mer en 1 h där inne, måste säga att det blev lite drygt.., men de var duktiga! GRATTIS SANNAPANNASÖTUNGE!

Och nu kom jag hem för ett tag sen och min mage är fullproppad med mycket mycket god mat, jag åt fan som en häst. Inte bra, det är fan skämmigt. Får sluta rida så att jag inte äter så mkt, men jag rör ju på mig hela tiden, inte konstigt att man blir vrålhungrig då!!!!?? Kan inte hjälpa det, så förlåt om ni tkr jag är ettt mat monster! haha,

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahh, du e ju inte klok erica ;)

du åt säkert minst av alla som va där tillochmed :-o

jättekul att du kom iaf. :)

2011-07-03 @ 10:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0