vi drar på skåne tur!

Har varit borta en del nu senaste veckan/veckorna, nu när det är lov händer det ju saker hela tiden! Fast det tycker jag bara är roligt, hatar att sitta hemma och inte ha något att göra. Jag är en sprallig och glad tjej som gillar att röra mig och upptäcka nya saker, helt klart. Även så får man ju utnyttja sitt JOJO kort som man har nu som gäller i hela skåne. Såklart får man passa på att nyttja det nu under sommaren. Idag åkte jag,heidi,andy,rebegga,nikke,mackan till helsingborg! Vi hade hoppats på strålande solsken, men blev tyvärr inte riktigt som vi hade tänkt oss... blev svinkallt! Men, men, inte gjorde det något, vi hade trevligt ändå.

IMORGON BÄR DET AV TILL STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(NATT)

så ska försöka uppdatera något när jag är där, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0