åsbo ryttarförening

Tävlade igår ju! LC/LB, kanske inte gick så bra i första klassen, var löjligt lätt egentligen, men Rosin dummade sig! Sen var det rätt mkt mitt fel också.. haha lite pinsamt, men men. I andra klassen gick det betydligt bättre! Har aldrig gått runt en LB med Rosin, tävlar det typ 3 gng? Men nu kände jag att vi var redo, och hade hoppats bara jag kom runt första fasen, och det gjorde jag! Jag kom till och med till omhoppningen, men blev dock lite för tävlingsinriktad och taggade som fan och öste på med fart, bla bla bla... så blev utesluten i andra fasen, hon klarade dom svåra kombinationerna!!!!! Det var 2,3 felfria? Så kom typ precis utanför placering (; nöjd ändå! Nästa tävling blir i dagstorp den 26:e!!!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0