HC EDUCATION SKOLAVSLUTNING 2011

Idag slutade jag 9:an, blandade käslor måste jag säga! Till slut kom det allt en liten tår, haha. Skolavslutningen var så himla fantastisk! Jag är så glad att jag bytte till Hc och kom i denna underbara klass. Vi har haft så sjukt roligt, särskilt nu i slutet. Minnena kommer såklart alltid att finnas med, men det är inte bara att vi slutar 9:an, utan även grundskolan. Efter sommaren börjar ett nytt liv, och vi börjar gymnasiet. Det är nu vi börjar komma in i den riktiga världen, eller vad man ska kalla det. Jag har i alla fall haft 2 helt klart underbara år med min klass, och det vill jag tacka er alla för! Har dessutom aldrig haft bättre lärare än vad jag haft under dessa 2 år. Såklart kommer man träffas utanför skolan också, men det är ändå en speciell känsla. Jag kommer sakna er enormt töser och pågar! Skolan också. Men nu är det sommarlooooooov och det måste vi njuta och ta del av !!!!!!!!!!!!!!!!!











Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack själv för dessa två år! Jag hoppas verkligen att vi kommer fortsätta att ses i framtiden och skratta till alla vår minnen, och inte bara från dessa två år utan även från dagis till 3an :D

Ha en underbar sommar och njut ordentligt av den ;)

2011-06-10 @ 17:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0