just do it

Onsdag? Skrev jag rätt? Jag har inte reda på dagarna nu när det är sommarlov, vad är det för mening med det? ;D haha. nej, men skoja. Eller jag tror det är onsdag i alla fall? Aja. Måste säga att än så länge har min träning under sommaren gått super. Förstår om ni tycker det är jobbigt att höra hela tiden. Men alla dagar har jag cyklat 1,5 mil, sprungit en gång, ridit, gått. Sen får vi se hur länge det håller. Igår cyklade jag och Heidi och köpte glass i bjärred, det var inte fel må jag säga. När jag kom hem blev det hårdträning 1,5 h med hästen, var rätt död efter det. På kvällen sen var det lite grillning och mys på stranden med folk. Klockan tickar och tickar,... så hade tänkt dra en cykelrunda nu till stallet, sen kanske springa? Får se vad det blir av, av det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0