så jädrans bäst!

Tävlade i Dagstorp idag på hemmaplan, gick över förväntan! Det var många starter under hela dagen, och med andra ord tog det lång tid. Jag trodde jag skulle starta vid 11 typ, men nepp, det blev inte förrän 1. Men, men det gjorde inget, lite längre sovmorgon än till halv 9 hade i försig inte varit fel. Första klassen (LC då) gick mega bra! Jag liksom relaxade och bara tog det lugnt, även om min polle blev pigg och jag kanske inte red mega snyggt, men jag fick över henne på varenda hinder! Vi la in oss på en 2:a placering, och jag blev superglad! Såklart visste jag att det var många duktiga ryttare och hästar kvar, så förväntade mig absolut inte att jag skulle bli placerad. Sen efter ett tag så ser jag att jag ligger kvar som 2:a, jätteglad. Men det sjukaste var att det räckte till en andra placering hela vägen lång! Av 42 starter blev jag 2:a, så himla glad och nöjd! Vår näst bästa LC som vi presterat! Det ändå som var tråkigt var att kameran la av precis på prisutdelningen typ så har nästan inga bilder.... men om ni vet ngn som fotat i dagge så säga bara till och skicka gärna! I LB däremot satsade jag bara för att nolla, förra gången kom vi till omhoppningen och det var oväntat. Jag hade inga särskilda förväntningar, men hon hoppade kanonbra! Hon rev 3an men det var verkligen mitt fel, så hade vi inte gjort det, hade vi kommit till omhoppning, aja. Hon hoppade i alla fall kombinationerna solklart, vilket var det viktigaste för min del! Kan inte säga mer än nöjd! GLAD, SUPERHÄST! love for this day.,

Nu ikväll blev det ellenelllinormaxjohn, trevlans det med, men nu är dödstrött om jag får uttrycka det så? Måste ladda om batterierna till i morgon, för då händer det grejer! Film kommer från tävlingen kommer senare eller i morgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0