TÄLTNING

sorry, sorry för jag inte uppdaterat särskilt bra. Men under de senaste två nätterna har jag och några kompisar tältat, har varit mega roligt. Trodde fasiken att jag skulle frysa ihjäl, dock var det svinigt kallt precis när man skulle lägga sig, sedan på morgonen vaknade man i en gryta! Solen stod på precis där vi låg, så första natten blev jag så varm så jag gick ut i ellinors trådgård klockan 8 på morgonen, sen sov jag där i 2 timmar, sedan blev det ett undebart morgons dopp i hennes pool! Så poolen, tältet, och schteeeeek har det blivit mkt! Men roligt har vi haft! Kan ni fatta att Sweden har haft typ över 30 c de senaste två dagarna!!!? sjukt. Men förhoppningsvis kommer de inte vara så varmt nu på ett tag, men trodde aldrig jag skulle få mkt färg, eller jag blir ju lätt brun, men man märker aldrig när man får färg. Sen när man väl kommer in, eller ska dusha, då jevlar ser man vilken skillnad det blivit! VANILJ OCH CHOKLAD, HAHA.

Nu ikväll blev det en sväng med Heidi, Rebecka och Andrea, och vaaarmt var det, men skönt. Inne i Lund blev det Viggos, mumsigt värre! Älskar deras hamburgare, gott i le gott gott! När jag sedan kom hem blev det en lång runda med hunden, efter allt skit jag proppat i mig så kunde det behövas! Säger bara tur att jag rider, annars hade jag rullat fram som en kötbulle ju... fast om jag tänker efter hade jag aldrig tillåtit mig själv det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0