vad är detta? bli sjuk på ett sommarlov?

Tjobalo!
Försöker blogga så mycket det går, men blir mest varannan dag nu när det är lov, man har ju mycket annat att göra än att bara sitta vid datorn. Dessutom har jag ju en iphone nu som kommer till STOR användning, det är sjukt vad dom är beroende framkallande.... inte bra må jag säga! Men jag älskar den helt klart. Dock suger det att man inte kan blogga via blogg.se med den..... BTW så har jag blivit sjuk, eller kände redan i förgår att jag började bli hes, sen igår tänkte jag, äsh liksom. Men sen på kvällen blev ja hes och hade skit ont i halsen, sen hostade jag hela natten, så pappa fick springa upp med hostmedicin för att det hördes ju för tusan i hela huset. Haha lite roligt ändå. Jag känner mig klart inte helt frisk, men jag vill säga att jag är det! Så vi säger det. Vem vill vara sjuk på ett lov? Det kan inte finnas en kotte som vill det, då är det fel på en. Men, men, förmodligen bättre snart, känner mig redan lite bättre, dock hes, så jag låter som en kratta eller fiskmås kanske? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0