1 och 2 och 3 och 4

Hejhopp! Dagen har varit redigt härlig idag, både tennis och en liten uteritt har det blivit med Rosin. Hon blev så glad och höll på att leva liv i luckan ett litet tag, men jag förstår henne fullkomligt! Så fort hon såg någon galoppera vid terräng hinderna skulle hon ju såklart hålla på och stutsa och stegra lite som en liten studsboll. Haha hon är rolig min polle. Om 5 min ska jag till heidi och käka med nikke, rkt skoj! I morgon är det tävling i dagstorp och jag ska hoppa L:C/L:B. Hoppas det går bra, det ska bli super roligt!

                                 bild från idag!


Kommentarer
Postat av: emma

sv: haha ja riktigt kass är den! bästa låttexten också, haha! :D

2011-03-26 @ 19:06:02
URL: http://eemmajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0