dagstorportens ryttarförening

TÄVLADE IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vaknade 8 i morse, och tänkt att jag skulle vara uppe i god tid, vi körde till dagge för att kolla hur långt de hade kommit i med att det var två klasser med allsvenskan Reg innan den Lok skulle börja. Så nästan precis när vi kommer så trillar en tjej av sin ponny rejält, och det såg riktigt otäckt ut. Ambulans och Brandkåren kom, riktigt synd om henne! Hoppas verkligen att det är bra, eller åtminstonde bättre med henne nu. För det såg rikrigt hemskt ut. Stackare. Pga detta så blev ju tävlingen försenad, men klart bättre att hon mår bra! Men i alla fall så kollade jag en stund, sen gjorde jag i ordning i stallet och mockade sedan, red ner henne till dagge och började rida fram. Såklart var jag ute i mycket god tid, lite för tidigt kanske. AJa, hon kändes super duper och glad och positiv. RESULTAT: 

L:C- Hon lyssnade bra, var pigggggg men tyckte det var roligt. Allt flöt på och jag hoppades på en felfri runda. Mellan 11 och 12 som var det sista, kom jag lite snabbt och hann inte fånga upp henne, så fick ett ner där. Otur, men nööjd ändå! Ibland gäller det att chansa, "vinna eller försvinna". Men det räckte ändån till en 6:eplats pga att jag hade den näst snabbaste tiden med 4 fel (;

L:B- På framhoppningen gick allt som det skulle och bra kändes det också. Jag vet inte vad som hände inne på banan? Hon var allmänt  d u m... inget mer att säga. BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0