matematik

När jag kom hem idag somnade jag på direkten, var fruktansvärt tröttt. Så det var härligt. Engelskan kändes inte jättebra.., i morgon är det matteprov och jag känner mig inte direkt taggad. Får väl plugga till det med.

Skrittade en runda med Rosin så hon fick ut och röra på sig lite, så hon inte blir en stelis. Det hade inte slutat så bra i längden. Glömde att skriva att det hände en rolig sak i stallet igår. Rosin såg hängig och trött ut, vilket hon var igår, men iallafall så sa jag på skoj att "har du feber Rosin"? Så gick jag fram till henne och kände i pannan, då började malin as garva. Jag vet att man inte tar tempen på en häst panna, men det var lite roligt faktiskt. DE HAR JU PÄLS !!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0