sikken helg

Underbar dag har det varit idag! Vaknade bredvid Elin idag, med Louise på helt andra hållet. Hade sjukt roligt med tjejerna igår/idag! Vi är sjuka och galna får jag säga. Efter jag stack hem från Elin spelade jag tennis, vilket gick jättebra,. (; Sedan var det hästen kvar, och det var ju så fiiiint väder att det bara var ett måste att rida ut. Pollen var sjukligt pigg och gnäggade en del, sött. I skogen mötte jag nämligen på LOUISE, elin, matilda, maja, som jag red med en liten stund. Vi hoppade lite terräng hinder och galopperade som bara den, guu vad de tyckte det var roligt! Hästarna behöver ju lite frihet ibland, ellerhur?
And nu så kommer våra gääster när som, så måste platta håret!
HADET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0