studiedag

Det är så skönt att ha studiedag, tyvärr tycker jag att vi har det alldeles för sällan. Det bästa är ju helt klart sovmorgon! Vid två tiden stack jag till ellen, sedan gick vi till skogen och gick slingan. Man kände sig så duktig när man gick, det var riktigt härligt! Borde göras betydligt oftare. Vid  5 tiden stack jag till stallet och red prinsessan. Hon var riktigt, riktigt duktig!!!!! Red först 5 min på utebanan, så hon kunde spralla av sig lite och tog en liten studs, sen så red jag in i ridhuset där hon gick som en klocka. Red igenom dressyr programmet LC:2 vilket hon klarade av bra. Hade ju varit skoj att starta en dressyr tävling någon gång.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0