dagen började med försovning, inte bra....

Hej alla glada människor!
Idag satte jag min mobbe på 09.00, men tror ni den ringer? Såklart inte, jag som skulle på konfirmation och allt, istället blev det att man blev väckt klockan 10. Jag som MINST måste ha en timme på mig att göra mig i ordning, aja, jag var för en gångs skulle snabb idag. Tog endast 25 min, stolt jag är! Konfan började redan vid 11, så det var rätt tidigt. Johanna var så duktig! Efteråt stack vi hem till henne med härligt folk, och underbar mat! Min mage står ut för tillfället, haha, nej men riktigt mätt. Kom hem för ett tag sen precis när det började regna, hörde dessutom muller!!!!!?? vad är detta.. läskigt, men ändå lite halv mysigt. Nu bär det av till pollen, ska se om det går att rida. Ikväll är det ju EUROVISION SONG CONTEST, det måste man ju bara se!
HEJA HEJA HEJA SVERIGE!!!!  önskar eric saade GOOD LUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0