horse jumping

Tävlade ju idag också, hade hoppats på bättre resultat, men såhär blev det:

L:D- felfria!, superduktig. Ska försöka inte hoppa fler L:D er nu, men tyckte att hon inte behövde ta någon L:B idag, så fick bli LD/LC.

L:C- lång väntan... sjukt sega var dom, och alla var helt förvirrade! man blir irriterad! Iallafall så kändes hon bra på framhoppningen, men det blåste som FAN så man kunde ju knappt hoppa, för man såg inget och en massa grus fick man i ögonen. AJa, väl inne på banan gick det bra ända tills hon kom till ett förbaskat enkelt vanligt jävla hinder som hon hade hoppat i förra klassen... dock föll bommen ner när jag hoppade hindret innan, så funktionärerna fick precis upp det. Jag vet inte om hon såg det och kanske blev rädd..? för det var inte så att hon stoppade en gång, utan när jag skulle testa sista gången så tvärnitar hon och jag flyger av.. på ett sätt synd om henne om hon nu blev rädd. Men jag blev skitförbannad!!!!!! Hon har aldrig gjort så inna. Klart någon gång måste bli det första, men nej, tolererar inte sånt. JAg kanske blev lite för arg, men hon ska lyda! Fast i efterhand kom jag på att det kan finnas många orsaker till varför hon gjorde så. Det blåste ju som FAN också, det gjorde det hela inte bättre... aja, kanske inte ska bli arg nästa gång, för det ska ju inte hände igen! Nästa gång ska vi fan ta mig visa vad vi går för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0