resultat

LC:2 - jag var ganska nervös, imed att det var första gången för Rosin, och 4:e gången för mig. Själv var det över 1 år sedan jag tävlade dressyr senast. Red fram i god tid så att pollen och jag skulle slappna av och vara väl framridna. När jag väl skulle inne på banan kändes det rätt bra faktiskt, trodde hon skulle hoppa ut ur banan och dumma sig, men hon var hur duktig som helst! Gnäggade några gånger, men det var ju inte så farligt. Men helt plötsligt i slutet när jag galopperade,´råkade jag galoppera en för liten väg, vet i tusan varför! korkat gjort. Men sånt som händer, så fick -2 fel. Proceneten slutade på 58,92 %, hade jag inte ridit fel hade jag kanske fått 61 %, störigt! Men är grymt nöjd med min och Rosins insats, imorgon är det hoppningen som gäller! Kors i taket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0