SUMMERVÄRME

Måste inleda med att säga, att jag totalt älskat vädret som varit idag! Helt underbart. Dock har man mest sutit i ett klassrum, men det var inte så farligt. Men man blir så trött av värmen! Vi tittade mest på film idag, så jag typ somna en stund på lektionen, var riktigt trött. haha. Kunde faktiskt inte hjälpa det. När jag kom hem sov jag en stund, sen var det hoppträning som stod på tur! Hon var fruktansvärt het idag, kunde knappt hålla i henne utan att hon tände som fan. Iförsig bara roligt! Men litelite lugnare kanske rosin?(; Men hon tycker det är så skoj! Jag förstår henne. Efter jag cyklat hem från stallet idag, som endast tog 12 min(endast för jag hade medvind), så träffade jag ola en stund. trevlans det! Nu ska jag snart sova!!!

GOODNIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0