vadå döda mig? det tar fan ta mig kål på en...

Jag är en dödsill. Finns inte ord för hur trött jag är. Varit funkis i dagge i 12 timmar idag, vadå döda en?! Det är inte mänskligt för fem öre. Inte ett dugg. Dåligt organiserat när det gäller den delen. Men grattis till Felizia, Anna, Amanda, Sara som blev placerade, sjukt bra jobbat tjejer! Och tyckte det var grymt synd om Sanna för att hon inte fick starta terrängen. Hon blev trampad av sin häst Moony på framhoppningen på sin ljumske, såg riktigt hemskt ut! Va sjukt synd om henne! Hon kunde knappt gå, men ändå går hon in och gör en kanon runda! Felfri och allt. Direkt när hon kom ut fick hon svin ont igen. stackars stumpan! Sjukvårdarna sa att det kunde vara en spricka och tyckte inte det var lägligt att sanna skulle starta! Men du vännen? Du är sjukt bra ändån! Det hoppas jag verkligen du vet! Åhhh jisses vilken kämpe dessutom!


Kommentarer
Postat av: Sanna

men älskling. vad du är söt! <33

jag är redan bättre och kan nästan gå normalt nu :)<33

du e bäst (L)

2011-05-22 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0