24 november

Jo idag är det exakt exakt 1 månad tills julafton! I can not belive it. Kommer ihåg när man gick i shorts och linne och sommarlov. Nu är det snart jul, och snart har halva terminen gått! Idag slutade jag 11 för att det var öppethus på katte, var ca 1 år sedan man själv började kolla runt på vilket gymnasiet som man skulle gå på, helt otroligt. Nu är det 96:ornas tur att fundera!
 
Var i Malmö i stan en stund idag, sedan har har jag ridit, fast Rosin fick stå idag, dock red jag Amandas häst Billy, var jätteroligt, han var kanon duktig! Roligt att rida någon annans häst ibland tycker jag! Hoppas bara att amanda snart blir helt frisk så hon kan vara i stallet igen, så synd om henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0