D-DAG

Varit ledig idag vilket har varit väldigt skönt. Har dock inte fått gjort särskilt mycket, eftersom att jag heller inte har några större läxor så har jag inte haft något att prov att plugga till. Men jag soooov länge, hehe till 12. Men det var endast för att jag hade sovit så lite natten innnan. Efter att jag hade ätit frukost gick jag en långrunga med vovven, har varit så fint väder idag! Fast svinkallt! Men så länge det inte är någon snö är jag glad. När jag ändå var i farten passade jag på att cykla till stallet, kyyyyyligt, men men motion fick jag allt.

Red Rosinen idag, gick väldigt bra, red igenom dressyrproggramet LC:2, så underbart fin hon var! Jag är ingen dressyrälskare precis, men ibland kan det faktiskt vara roligt med dressyr, fast bara när det går bra. Tänkte vara med på skojskull i KM:et i Dagstorp i December? Vad tycker ni? Ska man våga utsätta sig att sätta sin fot på en dressyrbana igen? Lite motstånd behöver jag iförsig allt. Funderar starkt på att vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0