På fyra ben går den som jag gillar allra mest, gillar, gillar, gillar allra mest

SÅ. Då har Erica ridit två hästar idag, har ridit på både Rosin men även Billy. Amanda gick ju omkull med den hästen för 1 vecka sedan, hon bröt både nyckelbenet och ngra ben i foten, så synd om henne... Krya på dig! Därför red jag en av hennes hästar Idag i med att hon inte kan rida på ett tag. Men det var himla roligt! Ibland behövs det lite omväxling, roligt att testa olika hästar tycker jag. Red ut på båda och de var lika pigga och glada, så underbart väder var det med! love it. För min del blir det fortsättning på plugg vilket jag VERKLIGEN måste... Provet är på tis så bara att köra på. Wish me good luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0