Vart är jag uppväxt?

Lilla jag föddes i staden Lund 4 maj 1995. Fast dock har jag aldrig bott i Lund utan är uppväxt i Malmö. I Malmö bodde jag i 4 år, sedan flyttade jag till lödde där jag gick ett år på dagis. Sedan har jag bott i samma "by" och hus ända tills nu. Ibland kan man sakna Malmö lite, men samtidigt är jag glad att jag flyttade hit som liten, men nu när jag börjar bli äldre känner jag att Lödde är inget för mig. Helst hade jag velat bo i Stockholm, Malmö eller Lund.

Hade jag hade fått välja att bo utomlands hade jag helt klart valt USA! Det hade nog varit drömmen, eller i alla fall ett varmt land, det hade varit så underbart att bo med värme och sol året om. Kyla är inget för mig, även om det kan vara mysigt lite då och då när det är snö. Tänk även att vara brun året om!
 WOOOW vilken känsla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0