20 åttonde





Det var exakt 1 år sedan igår du lämnade oss och flög upp till himlen. Svävandes bland molnen. Min lilla pärla, att ett år går så snabbt, det är svårt att förstå. På de tre åren jag hade dig upplevde vi en jäkla massa skoj tillsammans, och det kommer jag ju aldrig att glömma. Min glada fina chokladbruna häst. Jag vet att du har det bra där du är nu, men inte kommer jag sluta att sakna dig för det. Du var som du var, och det accepterar jag i efterhand. Men du kommer alltid att vara min första häst, den hästen jag lärde mig allt på, den hästen som fick mig att börja rida ordentligt, den hästen som hette Seargent Pepper och var allmänt vacker. Men jag har faktiskt 2 hästar, jag har ju en i himlen och en på jorden. Det instämmer alldeles korrekt.

så vila i frid fin fina häst.
puss på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0