GO DAGSTORP GO DAGSTORP GO DAGSTORP

Var tävling för hela slanten idag! Tävlade Allsvenskan i Trolleholm. Hoppade först förklassen (LC), allt flöt på och gick som det skulle, slutade med en felfri runda och en fin blå/gul rosett delades ut. Sedan var det dags för SJÄVLA LAGET, spääningen steg en aning! Man räknar i procent, alltså man ska ha så många nollor som möjligt, det går inte alls på tid (vilket jag kan tycka är lite tråkigt), men ju mindre som är med, desto mer chans har man, men klar mer press. För att komma till omhoppningen var man tvungen att ha 3 nollor i laget. Vi var 5 stycken i laget idag, jag var sista ryttaren ut. Vi hade två nollor av 4, alltså hängde allt på mig om vi skulle komma till omhoppning eller ej, jag hade all press på mig. Visst, lite nervig var man, men inte super mkt, jag tänkte bara att jag skulle rida precis som vanligt, precis som jag brukar göra. MEN JAG FIXADE, jag nollade, och laget kom till omhoppningen! Ja, sen var jag ju sist igen av alla, tror ni inte samma sak händer då? Jo, jag som sista hade all press igen.. men nu var jag inte alls nervös! Jag bara gick in och visade vad jag gick för. Hur gick det? JO även här nollade jag!! EN GLAD ERICA RED UT FRÅN BANAN. Och enbart för jag gick nolla, kom vi precis på placering! Vi kom 4:a av 12 lag, ocg det var 4 placerade! WIHHOOOO, superkul! En omgång kvar i allsvenskan, och nu jävlar taggar vi för att vi ska vinna! Vi ska ge järnet i MALMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0