I GOT THE MAGIC IN ME

Har aldrig känt något mer befriande än när jag red i endast klänning igår. Det kändes ärligt talat helt magiskt. Vilken känsla! Detta har jag velat göra ett bra tag nu, men som sagt gäller det ju att både väder och fotograf är på plats. Igår var alltså "the perfect" day for that. Sommarväder och en underbar häst! Kan ikke så nikke bli bättre! För er som såg mig måste tro att jag är dum i huvudet som bara red i klänning, men det får ni klart tycka, det är inte smart för fem öre! INTE ALLS. Jag föreslår att inte göra detta, man riskerar helt klart. Men jag utsatte mig själv, och om det skulle hända något så är det ju mitt eget fel så. Fast nu hände inget, vilket var skönt. I JUST FEEL FF RR EE EE DD OO MM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0