IT'S A LONG LONG LONG WAY




VÅR
SOMMAR
HÖST
VINTER

I morgon är det exakt 2 månader tills julafton. Har inte ens haft en tanke på det innan, men kom att tänka på det nu! Detta året har gått sjukt fort, som alla andra år, men är det bara jag som tycker att åren går snabbare och snabbare för varje år som går? Kan inte förstå att jag redan snart har haft Rosin i 1 år. Så mycket man har hunnit med på den tiden! Fler år ska det bli, klart. Men nu vill jag ha sommar och värme, saknar det så fruktansvärt mkt. Det var ju inte en super sommar värme i Sverige i år, tyvärr. Hade gärna velat åka utomlands till vintern? Ingen som ska utomlands? Såfall hänkar jag, LÄTT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0