United states of Am-erica

Tjobalo.
Min dag började verkligen bra, försov mig! Hade ställt klockan fel, så mamma kom upp och väckte mig halv åtta, det var då min buss gick! Great... Jag skulle upp halv sju. Fick lite halv panik, så tvingade mammsen att skjutsa mig till skolan vilket hon gjorde, kom typ bara 10 minuter försent. Så det var inte hela världen. Skolan har varit lång men ändå rätt chill idag.

Schemat idag:
Tyska
Historia
Studiestrategi föreläsning.
psykologi


När jag kom hem gjorde jag läxa i en halv timme, sen bar det av till stallet. Hopptränade idag, tycker själv att det kunde gått bättre, gick väl hyfsat. Men är inte super nöjd med dagens prestationer. Men det kan ju inte alltid gå bra,  hellre att det går bra på tävlingar än träningar, helt klart! Nu hade jag snart tänkt sova lite, är dödens trött. Skolan tar hårt på en, även om jag sover ganska mycket.

Ska krypa ner i mina sköna säng med min halvdöde vovve bredvid, myspys. Kommer i alla fall inte frysa! Fördelen med att ha vovve när det är kallt, han håller värmen! WIHO


I want back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0