cooper test

Taggad inför insparksfesten nu på fredag! Köpte biljetter idag, så nu jävlar! Vet i fan bara vad man ska ha på sig.. men det löser sig. Har lite alternativ så.

Sprang cooper test i morse, fy fan vad jobbigt... i med att vi var tvungna att springa inom en viss tid också, annars hade man ju lätt kunnat springa i sin egen takt, det är ju inte så jobbigt. När jag är ute och springer, springer jag ibland 5 km, men då väljer jag ju tempot själv. Men det gick bra trots att det var jobbigt, sista varvet kändes som man sprang in i döden, men jag överlevde. Klarade i alla fall MVG tiden, fick 08.45, och MVG var under 10 för tjejer och under 8-9 för killar. RIKTIGT STOLT. Så nu är det över för ett tag, får väl träna lite mer tills nästa.... (tjohooo att jag kommer det). Jag har inte tid med sånt. Fast får väl tvinga ut mig själv en dag, har man bara musik i högsta grad så fungerar det alldeles utmärkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0