godmorgon!

Klockan är 11, vaknade redan vid 9, varför? Jag trodde jag skulle vara jättetrött i med att jag gick upp tidigt och la mig sent i går. Men man är väl så van nu att gå upp tidigt när det är skola, man vaknar automatiskt tidigt på helgern med. Jag har varit duktig och läst lite av boken som måste vara utläst om typ 2,5 vecka? Inte för att jag är en person som älskar att läsa... men kände mig duktig att jag tog tag i det och läste! Blir väl lite matte räknande med, sen ska jag nog träffa carrro en stund. Hästen får vila idag! Hon är nog helt slut efter den långa dagen igår, duktig hon var! Nästa tävling blir i Trolleholm med div II laget med dagge, hoppas på att det ska gå bra! Men roligt ska det bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0